بازدید مدیران سازمان‌های نظارتی و رؤسای حراست نفت از لاوان

جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های نظارتی کشور و رؤسای حراست صنعت نفت با همراهی مدیران و رؤسای اداره‌های ستادی و عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران از تأسیسات این شرکت در منطقه عملیاتی لاوان بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، این بازدید با هدف آشنایی هرچه بیشتر ارگان‌های نظارتی و تصمیم‌گیر کشور با چالش‌های پیش روی نفت فلات قاره در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، بین‌المللی، عملیاتی، تدارکاتی، نیروی انسانی و... در فشرده‌ترین زمان ممکن برنامه‌ریزی و انجام شد.

گستردگی حوزه فعالیت‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در فراساحل و میدان‌های مشترک، همچنین حساسیت فعالیت‌های این شرکت از جمله موضوعاتی بود که از سوی گروه بازدیدکننده مورد تاکید قرار گرفت.

این گروه از تأسیسات خشکی، نیروگاه‌ها، محدوده مخازن و اسکله نفتی بازدید و بلافاصله به مجتمع نفتی سلمان عزیمت کردند و از نزدیک با فعالیت‌های این سکو آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز طی روزهای گذشته، جمعی از مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور با همراهی مدیران و رؤسای اداره‌های ستادی و عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران از تأسیسات منطقه عملیاتی خارک بازدید کرده بودند.

کد خبر 313281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =