افزایش ۷ درصدی  انتقال فرآورده‌های نفتی در منطقه شمالغرب

مدیر منطقه شمالغرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از افزایش هفت درصدی انتقال فرآورده‌های نفتی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه شمالغرب، مصطفی سلطانی در این باره گفت: در ۱۰ ماه امسال اقدام‌های مهمی در این منطقه انجام شد که با توجه به شیوع وسیع بیماری کرونا سالی ویژه را برای ما رقم زد که با اقدام‌های به‌موقع واحدهای ذی‌ربط در این منطقه توانستیم تا امروز شرایط را به‌خوبی پشت سر بگذاریم.

وی همچنین با بیان اینکه واحدهای عملیاتی، فنی و مراکز انتقال نفت و تأسیسات‌ ما خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند و هیچ وقفه‌ای نباید در کار ایجاد شود، افزود: خوشبختانه ثمره این تلاش‌ها سبب شد نسبت به‌ مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش انتقال فرآورده‌های نفتی را در منطقه شمالغرب شاهد باشیم.

مدیر منطقه شمالغرب گفت: در بخش پشتیبانی و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و فنی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پش از وقفه‌ای چند ماهه از ابتدای سال ازسرگرفته و در این حوزه نیز نتایج خوبی حاصل شد.

سلطانی اظهار کرد: تکمیل تعمیرات پیشگیرانه نقاط خوردگی در کل منطقه شمالغرب برای خطوط انتقال، پروژه روکارسازی منیفولدهای تأسیسات زنجان و میانه، شروع به کار عملیات روکارسازی منیفولد مراکز انتقال نفت ایده‌لو، تأسیسات مراغه و میاندوآب و راه‌اندازی خط ۸ اینچ به‌منظور تغذیه انبار جدید نفت ارومیه از جمله اقدام‌های چشمگیر همکاران در این منطقه بوده است.

وی همچنین به نصب الکتروپمپ برقی روی خط ۱۴ اینچ فرآورده ری - تبریز در مرکز انتقال نفت شهید کریمی ترکمانچای اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه برای نخستین بار در سطح مناطق دوازده‌گانه شرکت در منطقه شمال‌غرب انجام شد، به‌گونه‌ای که روی خط ۱۴ اینچ فرآورده در کنار توربوپمپ الکتروپمپ نیز هست و به‌صورت یک مرکز دوگانه برای انتقال پایدار مواد نفتی در حال بهره‌برداری است.

مدیر منطقه شمالغرب تصریح کرد: تعمیرات اساسی مخازن مراکز انتقال نفت، شن‌ریزی مسیر خطوط، تعمیرات ساختمانی، تجهیز مهمانسراهای بیشتر، راه‌اندازی سیستم ویدئوکنفرانس در مرکز منطقه و ارتباط با همه مراکز انتقال و تأسیسات که شیوع ویروس کرونا سبب شد نشست‌ها به‌صورت ویدئوکنفراس و غیرحضوری برگزار شود، از جمله دیگر اقدام‌های شاخص در این منطقه است.

سلطانی اظهار کرد: تقویت سیستم‌های مخابراتی با نصب ۶ دستگاه آنتن مخابراتی و بحث تقویت شبکه Lan در سطح منطقه نیز در ۱۰ ماه امسال انجام شد.

کد خبر 313547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =