ثبت تولید ۴۴ میلیارد مترمکعب گاز در زاگرس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تولید ۴۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون مترمکعب گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی طی ۱۱ ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای نیمه نخست سال ۱۴۰۰ که از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای امسال تا ۲۰ بهمن‌ماه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در مجموع ۴۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون مترمکعب گاز، ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه میعانات گازی و یک میلیون و ۹۳۰ هزار بشکه نفت تولید شده است.

وی درباره برنامه تولید نیمه اول سال ۱۴۰۰ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز توضیحاتی ارائه داد و درباره حفاری‌های انجام شده در ۱۱ ماه اخیر در این شرکت گفت: در این مدت سه حلقه چاه جدید حفاری شده و یک حلقه چاه نیز در حال حفاری است، حفاری ۶ حلقه چاه تعمیری نیز پایان یافته و دو چاه تعمیری هم در حال اجراست.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بزرگترین شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و دارای ۹ میدان گازی فعال آغار، دالان، نار، کنگان، سرخون، تابناک، هما، وراوی، شانول و دو میدان نفتی فعال سعادت‌آباد و سروستان است.

گستره عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان است که در آینده با بهره‌برداری از میدان‌های اکتشافی جدید، توسعه می‌یابد.

کد خبر 313588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =