تولید بیش از ۵۲۶ هزار تن گوگرد در مجتمع گاز پارس جنوبی

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با تکیه بر توان داخلی و دانش بومی بیش از ۵۲۶ هزار تن گوگرد در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی احمدی در این باره اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۰ ماه امسال، بیش از ۵۲۶ هزار تن گوگرد دانه‌بندی‌شده مرغوب در پالایشگاه‌های مجتمع تولید شده است.

وی افزود: همه تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر تولید محصولات با کیفیت متمرکز شده و امیدواریم با دانش و خرد جمعی در این مسیر گام‌های بزرگی برداریم. پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون در حوزه تأمین گاز مورد نیاز هموطنان در فصل سرد سال همه تلاش خود را به‌کار گرفتند و خللی در این مسیر ایجاد نشده و در ادامه راه نیز با موفقیت پیش خواهیم رفت.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بیش از ۷۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را تأمین می‌کنند و خوشبختانه این درصد تولید در آینده نزدیک بیشتر خواهد شد. از سویی همه تلاش و هدف اصلی، بالا بردن کیفیت محصولات در مجتمع گاز پارس جنوبی است که امیدواریم با انجام این مهم، رضایت مشتریان را داشته باشیم.

کد خبر 313636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =