شکوفایی مجتمع پارس جنوبی در سایه سلامت اداری ممکن شده است

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه سلامت اداری ممکن شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا هادی در نشست تخصصی با هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: زحمات شما در صنعت نفت و گاز کشور بسیار ارزشمند است؛ ارزشی که اکنون تبدیل به یک مجتمع عظیم به نام پارس جنوبی شده است و می‌تواند بیش از ۷۰ درصد گاز کشور را تأمین کند.

وی ادامه داد: هرچه سلامت اداری در یک مجموعه رشد و نمو یابد، کفه فساد نیز پایین می‌آید و فساد در سیستم اداری کمرنگ می‌شود و عظمت و شکوه گسترش می‌یابد. ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندها و سرانجام یاری رساندن به سازمان در دستیابی به اهداف از وظایف کلیدی و بسیار مهم حسابرسی است.

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز با اشاره به حجم و گسترش کارها در مجتمع گاز پارس جنوبی، افزود: حجم عملیات، کار و فعالیت در این مجتمع بسیار زیاد است و ما اکنون در کنار شما هستیم تا کارها به شایستگی پیش رود.

هادی گفت: دامنه اختیارات این امور در سطح شرکت ملی گاز ایران هیچ‌ محدودیتی ندارد و طبق نظام‌نامه حسابرسی داخلی و ابلاغ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بدون محدودیت در هر حوزه‌ای، می‌توانیم فعالیت خود را انجام دهیم و گزارش‌ها را به منابع ذی‌صلاح در داخل شرکت بازتاب دهیم تا بتوانیم اصلاح فرآیندها را در موارد موردنظر در سطح شرکت اجرایی کنیم.

وی تأکید کرد: بر این باوریم که به‌عنوان حلقه‌ای از زنجیره شرکت ملی گاز ایران، باید با هم همکاری کامل داشته و همدل باشیم تا بتوانیم به مسیرهای بهتر برسیم، این به موضوع آن معناست که اصلاح فرآیندها برای ما مهم است و وقتی در این مسیر گام برداریم فضای مناسبی ایجاد و در همکاری با یکدیگر، کارها بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.

کد خبر 313702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =