برنامه توسعه تله‌مدیسین در مراکز درمانی نفت کلید خورد

طرح اتصال (تله‌مدیسین) اورژانس سه منطقه تهران، اهواز و عسلویه برای ارائه خدمات درمانی در سطح صنعت نفت کلید خورد.

به گزارش شانا، صادق مشتری‌دوست، رئیس تله‌مدیسین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به مجهز بودن این سازمان به سیستم پزشکی از راه دور پیشرفته، گفت: با توجه به نیاز خدمات پزشکی از راه دور و اهمیت ارائه خدمات درمانی با استفاده از فناوری ارتباطی در همه‌گیری کرونا، با دستور مدیرعامل این سازمان، برنامه توسعه تله‌مدیسین در بحران کرونا طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: همه تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمت‌رسانی و ایجاد اطمینان خاطر برای سلامت همکاران صنعت نفت به‌ویژه در مناطق عملیاتی و دوردست با شرایط کاری سخت است.

رئیس تله‌مدیسین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت درباره روند انجام خدمات تله‌مدیسین و استفاده از این ظرفیت اظهار کرد: در این طرح با تکیه بر شبکه‌های ارتباطی بسیار پیشرفته شرکت خطوط لوله و مخابرات صنعت نفت، انجام مشاوره‌های پزشکی در شرایط اورژانسی بین مناطق مختلف مجهز به فناوری تله‌مدیسین و دپارتمان‌های اورژانس بیمارستان‌های تهران، اهواز و عسلویه فراهم خواهد شد.

مشتری‌دوست عنوان کرد: این طرح در گام نخست در حال اجراست و ارتباط ویدئوکنفرانسی اورژانس بیمارستان‌های نفت تهران، اهواز و عسلویه از طریق شبکه فیبر نوری و با پهنای باند مناسب با کیفیت اچ‌دی HD برقرار می‌شود.

کد خبر 313766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =