سامانه‌های دیجیتال منطقه یک عملیات انتقال گاز توسعه یافت

پروژه نصب لینک رادیویی برای افزایش ظرفیت و توسعه پایداری بین تأسیسات تقویت فشار گاز شهید محمدی و مرکز بهره‌برداری خطوط لوله اهواز با موفقیت پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز با اشاره به اجرای پروژه نصب لینک رادیویی، گفت: این عملیات با هدف برقراری ارتباطات و انتقال data ،Voice و VHF در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت پایان یافت.

وی تصریح کرد: طراحی نخست (پروژه بزرگ سراسری لینک رادیویی) مربوط به مسیر ارتباطی تأسیسات شهید محمدی و شرکت گاز استان خوزستان بود که با توجه به شرایط ناپایدار جوی، ارتباطات خطوط تلفن و انتقال دیتا در بسیاری از روزهای سال دچار اشکال و در برخی موارد قطعی ارتباط می‌شد، اما در طراحی لینک جدید که ازسوی مهندسان داخلی انجام شد با تغییرات کلی میزان پایداری و امنیت شبکه تا حد بسیار زیادی افزایش یافت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز همچنین با اشاره به موضوع Fading (محو شدگی سیگنال در اثر عوامل ناخواسته)، اظهار کرد: منطقه یک عملیات انتقال گاز با داشتن کادر متخصص و مجرب در زمینه فناوری ارتباطات با هدف دستیابی به بالاترین استانداردها، تنوع و گستردگی خدمات مخابراتی، سامانه‌های کنترل از راه دور و اسکادا، بستری امن و مطمئن را در سیستم‌های شبکه انتقال ایجاد کرده است.

کد خبر 313937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =