ضرورت روزآمدکردن نظام‌نامه باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر ضرورت استقرار و روزآمدکردن نظام‌نامه باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان در چهارمین نشست باشگاه بهینه‌کاوی شرکت‌های پالایش گاز که با حضور رؤسای بهره‌وری و تحلیل سیستم‌های شرکت‌های پالایش گاز و با هدف تعیین اولویت‌های کاری باشگاه، تبیین چرخه بهره‌وری و نظام ارزیابی عملکرد برگزار شد، گفت: پس از بازبینی نظام‌نامه، پیشنهادهای پالایشگاه‌ها بحث و بررسی شد و سرانجام نظام‌نامه روزآمد می‌شود.

وی ادامه داد: تسری و توسعه سطح مقایسه شرکت‌های پالایشی با دیگر صنایع موفق و سرآمد کشور سبب می‌شود بازده پالایشگاه‌های گاز به مراتب بیشتر و بهتر شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت ملی گاز ایران در مدیریت شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های دانشی موجود، تأکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه شرکت‌های پالایشی و شناسایی نقاط قوت و ضعف احتمالی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات از طریق بهینه‌کاوی داخلی و خارجی است.

زردویان اظهار کرد: این در حالی است که ضرورت توجه به نیازهای ذی‌نفعان کلیدی و ستادی (پالایشگاه‌ها) در بحث ارزیابی‌ها، به‌ویژه ارزیابی عملکرد، ضرورت مدیریت دانش و تسری تجارب و دانش موجود از سطح شرکت‌های پالایش گاز و باشگاه بهینه‌کاوی به سطح ستاد ملی گاز در بحث برنامه‌ریزی راهبردی و ضرورت نشست‌های باشگاه با شرکت‌های عضو به صورت مجزا در این موضوع، اجتناب‌ناپذیر است.

وی تلاش برای ایجاد قطب‌های عملکردی میان شرکت‌های پالایشی گاز را از انتظارهای مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از این باشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد اعضا در تحقق آن بکوشند.       

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با توجه به اینکه برای شکل گرفتن کامل باشگاه بهینه‌کاوی، نیاز به همراهی و مشارکت شرکت‌های پالایشی است، تصمیم بر این شد که هر ماه نشست‌هایی ترجیحاً از طریق ویدیوکنفرانسی تشکیل و از آن میان، گزارش‌های تحلیلی تدوین تجارب شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود.

کد خبر 314087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =