۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر: 314131
چنگوله مانند میدان آذر، میدانی سخت و پیچیده است

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر از آمادگی این شرکت برای ادامه کار در فاز بعدی توسعه میدان آذر یا اجرای توسعه میدان چنگوله خبر داد و گفت: میدان چنگوله هم مانند میدان آذر، میدانی سخت و پیچیده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به ایلام، مجید حبیبی امروز (دوشنبه، ۱۱ اسفندماه) در آیین بهره‌برداری رسمی از طرح توسعه میدان مشترک آذر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: رکورد بیش از ۷۳ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه منجر به فوت و ازکارافتادگی، حاصل تمهیدات جدی حوزه اچ‌اس‌ئی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، آموزش و پیگیری‌های مستمر بوده است.

وی افزود: رکوردهای حفاری  قابل‌توجهی در این میدان ثبت کرده‌ایم و تجربه خوبی در مسیر اجرای این طرح حاصل شده است و به این ترتیب در صورت فعالیت در طرح توسعه چنگوله، کار با دانش و تخصص پیش می‌رود؛ نه آزمون و خطا.

حبیبی یادآور شد: همکاری خوبی با محیط پیرامون و شهرهای اطراف داشتیم. تجهیز سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس، احداث کتابخانه در مدارس و مساجد، آموزش نحوه مواجهه با مین‌ها به مردم بومی در سطح گسترده، نقش‌آفرینی در ایام اربعین و کمک به بیمارستان مهران برای مقابله با کرونا، بخشی از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر در طرح توسعه آذر بوده است.

کد خبر 314131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =