تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام با موفقیت انجام شد

تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام بدون هیچ‌گونه حادثه انسانی و صنعتی با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بندرامام، واحد NF۳ این شرکت در ۲۵ بهمن‌ماه امسال با هدف دریافت خوراک حداکثری و رفع موانع تولید وارد تعمیرات اضطراری شد که این تعمیرات با رعایت حداکثری دستورعمل‌های بهداشتی و با ۴۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.

پتروشیمی بندرامام با برنامه‌ریزی لازم در مدیریت فنی و تولید فرآورش یک و با مشارکت بخش‌های مختلف با وجود محدودیت‌های کرونایی طی ۱۶ روز تعمیرات این واحد را با موفقیت و بدون هیچ‌گونه حادثه انسانی و صنعتی اجرایی کرد و در  ۱۰ اسفندماه به پایان رساند.

از سال ۱۳۹۵ تاکنون در واحد NF3 در این سطح و به این سبک و شیوه تعمیراتی انجام نشده بود که می‌توان از اهداف مهم و اقدام‌های تاثیرگذار در این تعمیرات اضطراری به افزایش توان عملیاتی، جلوگیری از نوسان‌های تولید، افزایش دریافت خوراک بیشتر، جلوگیری از خوردگی در خطوط و ظروف، لایروبی حوضچه‌ها (Cooling)، تعمیرات اساسی توربین و کمپرسورها، تعویض تجهیزات فرسوده و بازسازی آنها اشاره کرد.

شرکت پتروشیمی بندرامام دارای سه واحد NF است که این واحد وظیفه دریافت خوراک مایعات گازی (NGL) و تولید انواع فرآورده گازی را دارد.

کد خبر 314432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =