نصب بیش از ۱۲ هزار انشعاب گاز در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از نصب بیش از ۱۲ هزار انشعاب گاز طبیعی در استان اصفهان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون‌ ۱۲ هزار انشعاب گاز طبیعی در سطح استان نصب شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰ هزار انشعاب گاز در شهرها و بیش از ۲ هزار انشعاب در روستاهای استان نصب شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: با حساب آنها، تعداد انشعاب‌های نصب‌شده در استان اصفهان به بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار انشعاب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه امسال گازرسانی به همه شهرها تکمیل شده است، پایان گازرسانی به روستاها را در آینده نزدیک نوید داد و گفت: با سبز شدن استان اصفهان از نظر گازرسانی، بخش قابل ملاحظه‌ای از مراجعه به‌منظور نصب انشعاب‌ها در سال ۹۹ کاهش یافت.

علوی همچنین اظهار کرد: از این تعداد انشعاب گاز طبیعی در سال ۹۹، بیش از ۵ هزار و ۳۵۸ انشعاب از جنس پلی‌اتیلن  و ۶ هزار و ۱۳۶ انشعاب نیز از نوع فولادی در شهرها و روستاهای استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد انشعاب‌های نصب‌شده در روستاهای استان بوده است، گفت: شهرهای انارک و روستاهای چوپانان و چاه ملک به ترتیب دارای بیشترین تعداد انشعاب نصب‌شده در سال ۹۹ بودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه هم‌اکنون حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک و بیش از ۲ میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در استان وجود دارد که سالانه بیش از ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز مصرف می‌کنند، افزود: پارسال بیش از ۵۴ هزار و۶۳۰ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی و عمومی در استان اصفهان، به دامنه مشترکان گاز طبیعی اضافه شد.

علوی یادآور شد: اکنون ۱۱۱ شهر و ۱۰۶۰ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

کد خبر 314577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =