۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر: 322425
جذب بیش از ۱۹ هزار مشترک جدید گاز در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اشتراک‌پذیری ۱۹ هزار و ۷۶۰ مشترک تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۷۶۰ مشترک جدید در بخش‌های مختلف شامل خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت شده‌اند که به این ترتیب، تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تاکنون، به یک میلیون و ۹۶۰ هزار مشترک رسیده و در عمل بیش از ۲ میلیون و یکصد هزار خانواده و صنعت از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از ۱۶۰ کیلومتر شبکه به شبکه‌های گازرسانی استان شامل ۱۰۳ کیلومتر شبکه شهری و ۵۶ کیلومتر شبکه روستایی افزوده شده که با وجود این، مقدار شبکه‌گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون، به بیش از ۲۷ هزار و ۱۶۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین از نصب ۴۹ هزار انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۳۷ هزار علمک در شهرها و ۱۲ هزار علمک انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده و بنا بر این آمار، تعداد انشعاب‌های نصب‌شده در استان اصفهان با احتساب تعداد علمک‌های نصب‌شده در سال ۱۴۰۰، به یک میلیون و ۱۵۰ هزار انشعاب رسیده است.

علوی روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح این استان را ۱۰۶۰ روستا و جمعیت زیر پوشش روستایی را بیش از ۹۶ درصد دانست و اظهار کرد: استان اصفهان دارای ۱۱۲ شهر است که همه ساکنان شهرها از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

کد خبر 322425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =