۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
  • کد خبر: 314659
تعداد مشترکان گاز فارس به بیش از یک میلیون رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از گازرسانی به بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۶۷ هزار و ۵۸۱ مشترک جدید به جمع مشترکان شرکت گاز استان اضافه شده که این تعداد نسبت به سال ۹۸، ۵ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با افزایش تعداد مشترکان، شمار مشترکان گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی استان به یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۲۴۴ مشترک رسید که از این تعداد، یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۶۷۹ مشترک در مناطق شهری و ۳۲۷ هزار و ۵۶۵ مشترک در مناطق روستایی زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، با افتتاح پروژه‌های متعدد گازرسانی در سال ۹۹، ضریب بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی استان فارس به ۹۷.۳ درصد رسیده است.

گازرسانی به ۵۹۳ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در فارس  

حسینی در ادامه از اجرای طرح گازرسانی به ۵۹۳ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در استان خبر داد و تصریح کرد: شرکت گاز استان فارس اقدام‌های گسترده‌ای برای گازرسانی به صنایع استان انجام داده و با گازرسانی به بیش از ۸ هزار و ۱۸۶ واحد صنعتی، در رونق تولید پیشران است.

وی افزود: امسال نیز بستر لازم برای گازرسانی به یک‌ هزار و ۱۸۰ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در استان آماده شده و عملیات گازرسانی  ۵۹۳ واحد صنعتی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در پایان اظهار کرد: گازرسانی به ۱۳۶ واحد صنعتی در مرحله انتخاب پیمانکار و ۴۵۱ واحد در مرحله طراحی و تهیه اسناد است که با تکمیل آنها، گام مهمی در توسعه گازرسانی صنایع استان و جهش تولید و اشتغال در سطح استان برداشته خواهد شد.

طبق این گزارش، براساس مصوبه سال ۹۵ شورای اقتصاد، شرکت ملی گاز ایران می‌تواند زیرساخت گازرسانی واحدهای صنعتی را که سه سال از سوخت مایع استفاده کرده‌اند به‌صورت رایگان فراهم کند.

کد خبر 314659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =