خانواده پالایش و پخش مسئولیت‌هایتش را مطابق شعار «جهش تولید» انجام داد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ و حیات دوباره طبیعت به کارکنان و خانواده‌های محترمشان گفت: خانواده بزرگ پالایش و پخش مسئولیت‌های تولید، تأمین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی را مطابق الزام‌های برنامه و با هدف عمل به شعار ارزنده «جهش تولید» انجام داد.

به گزارش شانا، متن کامل پیام علیرضا صادق‌آبادی به شرح زیر است:

«یا مقلب القلوب و الابصار

همکاران گرانقدر در  واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

باسلام

فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ و حیات دوباره طبیعت در مطلع قرن پانزدهم خورشیدی بر شما عزیزان و خانواده‌های گرانقدرتان مبارک باد. سال ۱۳۹۹ سپری شد و شما کارکنان مسئولیت‌شناس و تلاشگر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با افتخار و علم به حساسیت کاری که انجام می‌دهید در سایه توجهات الهی با عمل به وظیفه خطیر، کارنامه پربار دیگری از کار و تلاش را بر جای نهادید.

سال ۱۴۰۰ در حالی فرا می‌رسد که شما خانواده بزرگ پالایش و پخش تمامی مسئولیت‌های تولید، تآمین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی را مطابق با الزام‌های برنامه و در راستای عمل به شعار ارزنده «جهش تولید» به انجام رساندید.

جلب رضایت هموطنان گرامی با تولید و توزیع مناسب در کنار اجرای طرح‌های توسعه‌ای، پژوهشی، ظرفیت‌سازی متناسب با مصرف، اصلاح ساختار، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف در حوزه‌های عملیاتی به گستردگی خاک میهن اسلامی تنها بخشی از حجم سنگین فعالیت‌ها و تعهد شما به مسئولیتی است که به‌عهده گرفته و در بخش‌های مختلف شرکت‌های پالایشی، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و واحدهای ستادی با افتخار به انجام رسانده‌اید.

اکنون که واپسین روزهای سال ۹۹ را پشت سر می گذاریم خداوند بزرگ را به‌خاطر توفیق خدمت به مردم بزرگوارمان سپاس می‌گویم و با تشکر از یکایک همکاران ارجمند و تلاشگر، سلامت و سعادت را در سال نو برای شما و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال تقاضا دارم.»

کد خبر 314750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =