دولت برنامه شعار سال را با همه توان دنبال می‌کند

رئیس‌جمهوری گفت: این دولت امسال نیز همه تلاش خود را برای پشتیبانی و مانع‌زدایی از جهش تولید و تداوم روند توسعه و پیشرفت متوازن کشور انجام می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، امروز (یکشنبه، یکم فروردین‌ماه) و در نخستین روز از سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و همه اعضای ستاد برگزار و بر تلاش همه جانبه دولت تا روز پایانی فعالیت خود برای شکوفایی اقتصاد ایران با ادامه روند رو به رشد تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی از آن تأکید شد.

روحانی در این نشست با تشکر از تداوم توجه مقام معظم رهبری به موضوع مهم تولید در نامگذاری امسال همچون سال‌های اخیر و بیان اینکه بی‌تردید سال ۱۴۰۰ سال آغاز دوباره شکوفایی اقتصادی کشور و به ثمر رسیدن مقاومت سه ساله ملت در برابر جنگ اقتصادی دشمن خواهد بود، گفت: همه ارکان دولت به‌ویژه دستگاه‌های اقتصادی همان‌طوری که در یکسال گذشته باوجود تحریم‌های ظلمانه و ویروس کرونا برای مدیریت کشور و تحقق شعار جهش تولید، تلاش همه جانبه کردند، تا آخرین روز فعالیت خود با همین نشاط و پویایی به کار ادامه می‌دهند.

وی افزود: این دولت همان‌طوری که در یکسال گذشته با تحقق شعار جهش تولید همراه با مقاومت مردم بزرگ ایران منجر به شکست دشمن در جنگ اقتصادی شد، امسال نیز همه تلاش خود را برای پشتیبانی و مانع‌زدایی از جهش تولید و تداوم روند توسعه و پیشرفت متوازن کشور انجام خواهد داد.

رئیس‌جمهوری در این نشست به وزیران اقتصادی و تولیدی دولت مأموریت داد در اسرع وقت برنامه‌ها و سیاست‌های عملیاتی تنظیم شده برای رفع موانع تولید و پشتیبانی و حمایت از مراکز تولیدی کشور را با سرعتی بیش از پیش دنبال کنند.

روحانی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در سال گذشته برای تحقق شعار جهش تولید، گفت: بخشی از آنچه در سال ۹۹ در خصوص شعار سال انجام گرفت، در حوزه زیرساخت‌های توسعه‌ای کشور بوده است که آثار آن در زندگی مردم به‌تدریج و در آینده مشاهده می‌شود و رشد و آبادانی کشور در سال‌های آینده رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه این دولت توانسته در سه سال جنگ اقتصادی بی‌سابقه و فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند و اداره کند، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی موظف هستند برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی و تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های کلان ملی با هماهنگی حداکثری با دیگر دستگاه‌ها نسبت به رفع موانع تولید اقدام کرده و به‌صورت ماهانه گزارش اثربخشی اقدام‌های خود را به ملت ارائه کنند.

کد خبر 314754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =