تحقق کامل اهداف پالایشگاه سرخون و قشم در سالی که گذشت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از تحقق اهداف و برنامه‌های این مجموعه در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی در این باره گفت: اهداف و برنامه‌های کلان شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در حوزه‌های مختلف (تولید پایدار گاز، مسئولیت‌های اجتماعی، حوزه فرهنگی و مذهبی و خدمت‌رسانی) در سال ۹۹ با موفقیت کامل به سرانجام رسید.

>>> بیشتر بخوانید؛

کارنامه مثبت صنعت گاز در عبور از زمستان ۹۹

وی افزود: در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات و موانع ناشی از تحریم و محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا، این شرکت توانست به برکت بهره‌مندی از نیروهای متخصص و توانمند و در فضایی سرشار از همدلی و همیاری کارکنان، از موانع و مشکلات بوجود آمده در بخش‌های مختلف به خوبی عبور کند و به اهداف خود در زمینه افزایش تولید پایدار و تامین انرژی مورد نیاز کشور برسیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با بیان اینکه یکی از اهداف این شرکت استفاده از نیروهای متخصص و جوانان خلاق و نخبه در انجام فعالیت‌ها بوده است، تصریح کرد: همسو با آن گام‌های بسیار ارزشمندی برداشته شده است و شرکت پالایش گازسرخون و قشم توانسته در جنوب کشور با وجود فشارهای متعدد و شرایط سخت و حساس منطقه و تحمل شرایط آب و هوا و به‌ویژه گرمای طاقت‌فرسا، گاز مورد نیاز بخش‌های خانگی، صنایع، تجاری و دیگر مراکز را با موفقیت تأمین کند.

نوروزی یادآور شد: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم درکنار سنگر اقتصادی، درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز به عنوان یکی از ارزش‌های سازمانی و برای کمک به هموطنان پیش‌قدم و پیشرو بوده و در سال ۹۹ برای کمک به استان هرمزگان و روستاهای محروم و خانوارهای بی‌بضاعت آسیب دیده ناشی از شرایط شیوع ویروس کرونا در بخش های معیشتی، آموزشی، درمانی و... با همه توان به صحنه آمد.

کد خبر 314876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =