تکمیل ۱۷۱ پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت در خوزستان

۱۷۱ پروژه مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، در سال ۹۹ تکمیل و تحویل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، در سال ۱۳۹۹ با یک‎هزار و  ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار، ۱۷۱ پروژه مسئولیت اجتماعی شامل ۲۳ پروژه آموزشی، هشت پروژه ورزشی، ۷۴ پروژه بهداشتی، سه پروژه راه، چهار پروژه آبرسانی و ۵۹ پروژه طرح هادی به دستگاه‌های بهره‌بردار تحویل داده است.

تکمیل پروژه‌های آموزشی و ورزشی سبب افزایش سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی در سطح استان و بهره‌مندی شهروندان از پروژه‌ها و فراهم کردن فرصت اشتغال به واسطه اجرای پروژه‌های مذکور می‌شود. همچنین انجام پروژه‌های آبفا در استان دسترسی به آب آشامیدنی سالم برای برخی روستاها و متصل شدن به شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب شهری و ایجاد انشعابات جدید در سطح استان را به همراه داشته است.

پروژه‌های طرح هادی سبب توسعه کمی و کیفی راه‌های روستایی و زمینه‌ساز آبادانی روستاها بوده و پروژه‌های راه نیز سبب افزایش طول راه‌های استان خوزستان شده و تردد شهروندان را آسان‌تر و باعث کاهش درصد تصادف‌های جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت می‌شود؛ تکمیل پروژه‌های علوم پزشکی نیز سبب افزایش متراژ درمانی و ایجاد و توسعه تخت درمانی و بهبود وضع مراکز درمانی در سطح استان شده است.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 314880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =