گازرسانی به شهرهای ایلام در دولت دوازدهم تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تاکنون ۲۵ شهر استان گازرسانی شده و تنها پروژه شهر پهله در حال اجراست که عملیات گازرسانی به این شهر نیز تا پایان کار دولت دوازدهم تکمیل می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس‌اللهی در دیدار با محمد نوذری، استاندار جدید ایلام گفت: در طول چهار سال گذشته در دولت دوازدهم سه شهر استان گازرسانی شده است و ان‌شاءالله تا پایان کار دولت، همه شهرهای استان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در همین بازه زمانی، ۲۰۵ روستا گازرسانی شد و با تکمیل عملیات گازرسانی به روستاهای در حال اجرا تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می‌رسد و کار مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به ۳ درصد روستاهای باقیمانده استان نیز در سال ۱۴۰۰ در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در دولت دوازدهم همچنین به ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در نقاط مختلف استان گازرسانی شده است.

محمد نوذری، استاندار ایلام هم با بیان اینکه عملکرد مناسب شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی به‌عنوان یک دستگاه اجرایی موفق در سطح استان قابل تحسین است، اظهار کرد: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی و به‌ویژه مناطق محروم، موفق بوده و انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز مانند این دستگاه برای خدمت به مردم تا پایان دولت تلاش خود را دوچندان کنند.

وی همچنین از مدیرعامل و مجموعه شرکت استان ایلام به‌دلیل تأمین پایدار جریان گاز مشترکان در طول سال گذشته و عدم قطع گاز در سطح استان به‌ویژه در فصل سرد زمستان که سبب رضایت مشترکان و مردم از عملکرد این شرکت شده است، قدردانی کرد.

کد خبر 314953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =