طرح طبقه‌بندی پیمانکاران ملی حفاری به‌زودی اجرا می‌شود

مراحل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری ابلاغی از سوی وزارت نفت در دستور کار شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد و پس از رفع اشکالات به‌زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: پس از تدوین طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد صنعت نفت و ابلاغ آن از سوی مقام عالی وزارت، اجرای طرح در اولویت برنامه‌های این مدیریت لحاظ شد.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده در اجرای این طرح در ملی حفاری، تنوع مشاغل و تخصص کارکنان شاغل در شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیروی انسانی طرف قرارداد با توجه به گستردگی جغرافیایی حوزه فعالیت این شرکت و تطابق آن با مشاغل استاندارد اعلام‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران بود که با رایزنی مستمر و نشست‌های متعدد با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، زیرساخت‌های مورد نیاز و جمع‌آوری اطلاعات کارکنان آماده شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات مجموعه کارکنان ارکان ثالث در سامانه نرم‌افزاری مربوطه، بخش زیادی از زیرساخت‌های مورد نیاز هم اکنون فراهم شده است.

ممبینی افزود: از سویی برای آن دسته از سمت‌هایی که تاکنون همسان‌سازی نشده‌اند اقدام‌های نهایی از سوی مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت در دست اقدام است تا درباره این مشاغل نیز همانند دیگر مشاغل موجود سازمان بر اساس استانداردهای اعلام‌شده تطبیق و همسان‌سازی انجام شود.

وی اظهار کرد: طرح طبقه‌بندی مشاغل به‌طور قطع پس از رفع اشکالات و تکمیل اطلاعات و حل مشکلات حقوق و دستمزد نیروهای عملیاتی به‌زودی اجرا و نیروهای پیمانکاری مشمول طرح از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 315400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =