بازنگری ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری در ملی حفاری

تاکنون ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی در شرکت ملی حفاری ایران بازنگری شده است و طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری این شرکت براساس مشاغل کنونی، عنوان شغل، گروه شغلی و سمت‌های پیشنهادی جدید به‌زودی اجرا می‌شود.  

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: مدیران شرکت با هدف رضایتمندی کارکنان و به‌منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایای مجموعه سمت‌های سازمانی پیمان‌های مستمر در حال بررسی اجرای دقیق این طرح هستند تا حقوق ذی‌نفعان به نحو مطلوب رعایت شود.

وی اظهار کرد: در این زمینه بیش از ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی از سوی کارشناسان مهندسی ساختار و بهره‌وری، منابع انسانی، روش‌های مالی و حقوقی و پیمان‌ها بازنگری شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه هم‌افزایی، همفکری، تبادل نظرها و پیشنهادها مبنی بر اجرای طرح ابلاغی وزارت نفت برای برخورداری کارکنان مشمول از حداکثر مزایای آن، در مرحله نخست گردش کار واحدهای اجرایی مشخص و بر شتاب‌بخشی در اجرای طرح تأکید شد.

ممبینی افزود: در اجرای طرح در بیش از ۳۰ قرارداد، همسان‌سازی سمت‌ها با عناوین و گروه‌های شغلی در واحدهای ستادی، پشتیبانی، فنی و عملیاتی تطبیق داده شد و  پس از مشخص شدن مقدار حقوق و مزایا، مقرر شد پس از طی فرآیند گردش کار در مدیریت‌ها و واحدهای مرتبط برای بارگذاری در احکام ذی‌نفعان در سامانه (HRM) به مدیریت فناوری اطلاعات ارجاع شود.

وی با تأکید بر اینکه در طرح طبقه‌بندی مشاغل اصل بر عدالت‌محوری و رضایتمندی کارکنان به‌ویژه نیروهای عملیاتی است، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که در شرایط سخت تحریم و همه‌گیری ویروس کرونا، کارکنان عملیاتی به‌عنوان نقش‌آفرینان خط مقدم تولید به‌رغم همه مشکلات با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند بدون وقفه در کار، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند و از این رو اهتمام به معیشت آنان و برخورداری از حداکثر حقوق و مزایای طرح طبقه‌بندی در اولویت تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان شرکت قرار دارد.  

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه منابع انسانی حیاتی‌ترین و ارزشمندترین بخش هر سازمانی است و توانمندی‌های آنان فرصت‌های توسعه پایدار را برای سازمان فراهم می‌آورد، از صبوری، حمایت، همراهی و تلاش‌های مضاعف مجموعه کارکنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدام‌های انگیزشی شاهد ارتقا بهره‌وری و افزایش بازدهی کار شرکت باشیم.

کد خبر 316803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =