تولید در مناطق دارای توجیه اقتصادی باید تقویت شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی تولید خط مقدم است و باید در تمامی حوزه‌ها و نقاط کشور که توجیه اقتصادی دارد مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، عزت‌الله اکبری تالارپشتی  با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» و اقدام‌هایی که باید همسو با افزایش هرچه بیشتر تولید و ایجاد ارزش افزوده انجام شود، گفت: در جنگ اقتصادی بی‌رحمانه، تولید خط مقدم است و باید در همه حوزه‌ها و نقاط کشور به‌ویژه کانون‌هایی که توجیه اقتصادی دارند مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در زمینه مانع‌زدایی‌ها گام بلندی برداشته شود، افزود: نباید در مقابل تولید مانع‌تراشی کرد، زیرا دستاور این اتفاق، خسارت به اقتصاد کشور است و منافع مردم نیز پایمال می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: دولت موانع تولید را احصا و به مجلس شورای اسلامی برای مانع‌زدایی‌ها اعلام کند، هرچند مجلس نیز در این باره فعالیت خود را آغاز کرده تا شاهد باز کردن گره‌های قانونی همسو با تسهیل تولید باشیم.

اکبری تالارپشتی گفت: با حمایت و استفاده از سرمایه انسانی متخصص و جذب سرمایه بخش‌خصوصی و با تعریف پروژه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی، ارزش افزوده‌ای، تجاری و... می‌توان چرخ اقتصاد کشور را به بهترین شکل ممکن به حرکت در آورد.

کد خبر 315420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =