صنایع داخلی کشور می‌توانند قله‌ها را فتح کنند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها بهترین فرصت برای تقویت واحدهای صنعتی داخلی است، صنایع داخلی ما می‌توانند قله‌ها را فتح کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: کمیسیون صنایع مجلس بر صادرات کالاهای ساخت داخل تمرکز و از این رویه نیز حمایت می‌کند، از نظر مجلس تحریم‌ها بهترین فرصت برای تقویت واحدهای صنعتی داخلی است.

وی به نقش دیپلماسی اقتصادی در تسریع جهش تولید اشاره کرد و افزود: چندی پیش از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید و رشد و پیشرفت این واحدها را به‌خوبی مشاهده کردم، البته باید به گونه‌ای عمل کنیم تا در صورت لغو تحریم‌ها و آزاد شدن واردات، محصولات صنعتی که در داخل تولید می‌شوند آسیب نبینند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر خواهان رشد صنعت داخلی هستیم باید بر صادرات متمرکز شویم، زیرا این صادرات است که صنعت داخل را احیا می‌کند.

اکبری تالارپشتی عنوان کرد: اگر در حوزه دفاعی موفقیت‌های بزرگی به‌دست آورده‌ایم، باور ما این است که در دیگر بخش‌ها نیز با کمک بخش‌خصوصی قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

کد خبر 313358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =