۳ هزار خودرو عمومی در استان سمنان رایگان دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (مردادماه پارسال تاکنون) ۳ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری در این باره اظهار کرد: از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ خودرو ثبت‌نام‌شده در سامانه‌ اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور، ۳ هزار خودرو به‌صورت رایگان در استان سمنان دوگانه‌سوز شده و بقیه نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) در فاز نخست و خودروهای مسافربر شخصی (اسنپ و تپسی) و همچنین آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها با اجرایی شدن فاز دوم، می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اظهار کرد: هم‌اکنون از پنج کارگاهی که به این موضوع اختصاص داده شده، سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود، همگی فعال و آماده خدمت‌رسانی هستند و اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه موردنظر با ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه خود اقدام کرده باشند.

شایان ذکر است مالکان خودروهایی که توسط وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده‌اند و اغلب نیز پیامک دریافت کرده‌اند، در صورت مجاز بودن می‌توانند ثبت‌نام و  نوبت دریافت کنند.

کد خبر 315497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =