۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • کد خبر: 309758
۱۶۰۰ خودرو عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از دوگانه‌سوز شدن یک هزار و ۶۰۰ خودرو عمومی در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ خودرو برای دوگانه‌سوز شدن ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی اکبر عرب عامری گفت: پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود به این موضوع اختصاص داده شده است که صاحبان خودروهای عمومی می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) برای احراز هویت، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر رعایت استانداردهای لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر تمامی مراحل تبدیل، به عملکرد و سرعت مطلوب در گازسوز کردن خودروهای عمومی در استان نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس مشخصات درج‌شده در حین ثبت‌نام خودروهایی از استان‌های همجوار نیز متقاضی استفاده از این طرح در استان هستند که خود نشان‌دهنده روند مطلوب استقبال از این طرح و حرکت به سمت مصرف این سوخت پاک است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود همچنین از اجرای این طرح برای مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 309758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =