۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر: 315537
جذب بیش از ۴۸ هزار مشترک جدید گاز در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از جذب بیش از ۴۸ هزار مشترک جدید گاز در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای‌توحیدی، با اشاره به گزارش عملکرد شرکت گاز استان‌ آذربایجان شرقی گفت: تا آغاز سال ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک از گاز طبیعی بهره‌مند شدند که این رقم شامل ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۷.۸ درصد خانوار روستایی در استان است.

وی به دیگر شاخص‌های مهم گازرسانی در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: پارسال با اجرای ۹۸۷ کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب ۱۲۳۶۲ علمک گاز، گامی مهم در آبادانی و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان برداشته شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، اظهار کرد: صنعت گاز به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی در استان، با تأمین جریان گاز مصرفی تولیدکنندگان داخلی، بخش‌های صنعتی و کشاورزی و ارائه بسته‌های حمایتی در این بخش، به شعار سال جامه عمل می‌پوشاند.

توحیدی تصریح کرد: امسال با همه توان و به‌کارگیری راهکارهای نوین علمی و فنی و برنامه‌ریزی‌های مدون، اهداف و چشم‌اندازهای سال ۱۴۰۰ مبنی بر تکمیل گازرسانی در استان و حفظ و نگهداری سرمایه‌های ملی کشور را تحقق می‌بخشیم.

کد خبر 315537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =