ایستگاه تزریق ازون در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز راه‌اندازی شد

سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه اهتمام به موضوع مدیریت سبز، احترام به محیط ‌زیست است، از راه‌اندازی ایستگاه تزریق ازون در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع در این‌ باره گفت: همسو با اجرای پروژه‌های مدیریت سبز ستاد شرکت انتقال گاز ایران و تأمین اعتبار در این حوزه و با امکان‌سنجی و فراهم‌آوری مقدمات لازم توسط معاونت عملیات ایستگاه‌ها و امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) منطقه، ایستگاه تزریق ازون در تأسیسات اندازه‌گیری گاز نفت‌شهر راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

وی مدیریت سبز را نوعی بازنگری فکری در کار نهادها و سازمان‌های گوناگون با احترام به محیط‌ زیست دانست و تصریح کرد: مدیریت سبز به‌کارگیری موثر و کارآمد همه منابع مادی و انسانی برای هدایت و کنترل سازمان برای رسیدن به اهداف محیط زیستی با سازماندهی و برنامه‌ریزی دقیق است.

سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز با اشاره به بخش‌های مدیریت سبز افزود: مدیریت سبز در سه بخش ِساختمان سبز، انرژی سبز و پسماند سبز قابل توصیف و برنامه‌ریزی است. 

زارع یادآور شد: این اقدام همسو با مدیریت پسماند و به‌منظور حصول استاندارد تخلیه پساب بهداشتی و رعایت ملاحظات محیط زیستی در این منطقه عملیاتی انجام شده است.

کد خبر 315542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =