ماشین‌آلات نفت‌خیز جنوب در خدمت طرح‌های عام‌المنفعه اهواز

‫مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اختصاص ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی به طرح‌های عام‌المنفعه در روستاهای اهواز و مسجدسلیمان خبر داد. ‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران حسنوند، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت گفت: به درخواست استانداری خوزستان و شهردای منطقه ۳ و ۷ اهواز برای محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهر اهواز و کمک به جمع‌آوری پسماندها، دو دستگاه لودر، دو دستگاه بولدوزر و سه دستگاه کمپرسی اختصاص یافته است.

وی افزود: برای اجرای فعالیت‌های عمرانی از قبیل تسطیح راه و بسترسازی معابر روستایی در بخش غیزانیه یک‌ دستگاه گریدر، یک‌ دستگاه لودر، یک‌ دستگاه غلتک، یک‌ دستگاه کمپرسی و یک‌ دستگاه تانکر آب و در مسجدسلیمان یک‌ دستگاه لودر، یک‌ دستگاه بیل‌مکانیکی و یک‌ دستگاه غلتک اختصاص داده شد که در حال فعالیت هستند.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تأکید کرد: این مدیریت با در اختیار داشتن ناوگان تخصصی حمل‌ونقل، وظیفه پشتیبانی تولید را به‌عهده دارد و در کنار آن همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در خدمت‌رسانی به شهرها و روستاهای واقع در محدوده فعالیت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز پیشگام است.

کد خبر 316552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =