گاز خراسان رضوی بیش از ۱۹ هزار انشعاب در زاهدان نصب کرد

شرکت گاز استان خراسان رضوی به‌عنوان معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، ۱۹ هزار و ۳۲۸ انشعاب گاز طبیعی در شهر زاهدان نصب کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در این باره گفت: مراحل اجرای ۴۳۶ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری شامل ۴۰۳ کیلومتر شبکه توزیع پلی‌اتیلن، ۳۲۲۵۸ شبکه تغذیه فولادی و ۶۶۶ شبکه توزیع فولادی، یک ایستگاه سی‌جی‌اس دروازه ورودی شهر با ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت، ساخت ۱۱ ایستگاه تقلیل فشار درون‌شهری در مجموع به ظرفیت ۱۱۵ هزار مترمکعب در ساعت و دو ایستگاه حفاظت کاتدیک به‌طور ۱۰۰ درصد در بهمن‌ماه سال ۹۹ پایان یافت و تحویل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان شد.

وی ادامه داد: در زمینه نصب انشعاب‌های شهر زاهدان نیز سه پیمانکار طرف قرارداد با شرکت گاز استان خراسان رضوی در حال فعالیت هستند که تاکنون ۱۹ هزار و  ۳۲۸ انشعاب نصب شده است و ۶۰۰ انشعاب دیگر نیز تا پایان خردادماه امسال اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: این شرکت با توجه به بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص آمادگی دارد با صلاحدید شرکت ملی گاز ایران نسبت به اجرای پروژه‌های گازرسانی در دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

>>> بیشتر بخوانید؛

گازرسانی به سیستان و بلوچستان؛ از ایده تا اجرا

کد خبر 316556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =