پروژه گازرسانی شرکت گاز سمنان در زاهدان پایان یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از پایان پروژه گازرسانی این شرکت در زاهدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا اعوانی با حضور در نشست هیئت مدیره شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان به ارائه گزارش کامل از روند اجرای پروژه پرداخت و درباره چگونگی اجرا و تکمیل فرآیند پروژه گازرسانی به زاهدان گفت: شرکت گاز استان سمنان مسئولیت اجرای ۱۷۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع و نیز ساخت چهار ایستگاه تقلیل فشار و یک ایستگاه حفاظت از زنگ را برعهده داشت که به این ترتیب پروژه در پایان خردادماه ۱۴۰۰ به مرحله بهره‌برداری نهایی رسید.

>>> بیشتر بخوانید؛

گازرسانی به سیستان و بلوچستان؛ از ایده تا اجرا

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این پروژه به‌مدت ۴۰۰ روز تحت مدیریت شرکت گاز استان سمنان در زون‌های D4، D5، D6 در شهر زاهدان اجرا شد.

براساس این گزارش، شرکت گاز استان سمنان به‌عنوان یکی از شرکت‌های معین همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و با هدف محرومیت‌زدایی به‌واسطه توسعه گازرسانی به شهر زاهدان، از همه ظرفیت‌های اجرایی و مدیریتی خود بهره برده است. گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان طبق طرح ضربتی ابلاغ‌شده از سوی شرکت ملی گاز ایران در پنجم اسفندماه ۱۳۹۷ آغاز شد و شرکت گاز استان سمنان به‌عنوان یکی از چهار شرکت معین، پایان پروژه را اعلام کرد.

کد خبر 317453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =