نقش تأثیرگذار حراست در صیانت از تأسیسات صنایع نفت و گاز

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران بر نقش تأثیرگذار نیروهای حراست در حفاظت و صیانت از تأسیسات صنعت نفت و گاز کشور تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین علیزاده در بازدید از تأسیسات و مانیتورینگ حفاظت الکترونیک شرکت گاز استان خوزستان و منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران گفت: تأسیسات گوناگونی در شرکت ملی گاز ایران وجود دارد که حفاظت و صیانت از این تأسیسات به‌عهده کارکنان واحد حراست است.

وی با اشاره به اهمیت صنعت گاز در خدمت‌رسانی به هموطنان در بخش‌های خانگی و صنعتی اظهار کرد: ما باید از این ذخایر خدادادی صیانت کنیم و فعالیت‌های واحد حراست این صنعت در ابعاد مختلف و با توجه به ماموریت‌های سازمان حراست دوچندان شده است.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه نیروهای حراستی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال و شرکت‌های گاز استانی از این صنعت صیانت و حفاظت می‌کنند، تصریح کرد: این سه گروه در چند وظیفه شامل حفاظت و صیانت از اموال، دارایی‌ها، تأسیسات و کارکنان مشترک هستند و در حوزه کارکنان، صیانت ما با هماهنگی سیستم‌های اطلاعاتی انجام می‌شود.

علیزاده تأکید کرد: کارکنان واحدهای حراست در مجموعه شرکت‌های تابع ملی گاز ایران با وجود کمبود امکانات و افزایش تأسیسات در صنعت گاز، در سال‌های گذشته از این تأسیسات به‌خوبی حفاظت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه یک نیروی حراستی، بحث اعتقادی و ایمانی است، افزود: همچنین اجرای قوانین و مقررات و پایبندی به مقررات، حفظ شأن، منزلت و تکریم همکاران و مشاوره به همکاران، مدیران و مسئولان را می‌توان از ویژگی‌های شاخص نیروهای حراست دانست.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در پایان، با اشاره به خطرپذیری تأسیسات، اماکن و تجهیزات گازرسانی، بر مسئولیت سنگین حراست برای حفاظت از این تجهیزات تأکید کرد و از ایجاد نظم و حفظ سلامت همچنین ایمن کردن سازمان در برابر تهدیدهای خارجی، به‌عنوان دیگر نقش‌های حراست نام برد.

کد خبر 316610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =