بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی مناطق حاشیه مشهد از خدمات گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: محلات هدف و مناطق کمتربرخوردار شهر مشهد که در قالب طرح بازآفرینی شناخته شدند، زیر پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات گازرسانی قرار گرفتند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری اظهار کرد: مطابق اعلام ستاد بازآفرینی استان، ۷۲ محله هدف (کمتر برخوردار) در شهر مشهد وجود دارد و شرکت گاز تاکنون به متقاضیان واجد شرایط قانونی این مناطق ۱۰۰ درصد خدمات گازرسانی شامل ۱۴۳ هزار و ۸۸ علمک گاز ارائه کرده است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی نظام و تأکیدات مبنی بر تسهیل در ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهر مشهد، افزود: تاکنون گازرسانی به ۴۶۷ هزار و ۷۱۴ مشترک در مناطق هدف مشهد انجام شده که تعداد ۵۵۸۳ مورد زیر پوشش کمیته امداد یا بهزیستی به‌طور رایگان از انشعاب گاز بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: باتوجه به رشد روزافزون جمعیت شهر مشهد و نیاز به تقویت شبکه گازرسانی، طرح‌های بازآفرینی و بازنگری شبکه گازرسانی این شهر در حال اجراست که همسو با آن تاکنون ۳۳ ایستگاه جدید گازرسانی اجرا شده است و ۱۳ ایستگاه دیگر نیز در مناطق هدف مشهد در برنامه ساخت هستند، همچنین دو طرح خط تغذیه و خط انتقال تقویتی جنوب این شهر نیز در دست حال اجراست.

افتخاری یادآور شد: ۱۰۰ درصد جمعیت مناطق بازآفرینی در مشهد مجوزهای قانونی گازرسانی دارند و شرکت گاز هیچ‌گونه محدودیتی برای ارائه خدمات به واحدهایی که قادر به ارائه مجوزهای قانونی باشند، ندارد. جمعیت حاشیه‌نشین شهر مشهد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود که این تعداد جمعیت به تنهایی از جمعیت ۱۲ استان کشور بیشتر است.

کد خبر 316730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =