نمایندگان مجلس از شرکت پالایش و پخش قدردانی کردند

شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از اقدام‌های این شرکت برای جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد رونق در صادرات فرآورده‌های نفتی، ارتقای کیفیت بنزین و نفت گاز مطابق استانداردهای روزآمد جهان و گشایش بازارهای جدید و ارزی‌آوری کم‌سابقه تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا، در متن نامه رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به علیرضا صادق‌آبادی آمده است:

«جناب آقای مهندس صادق‌آبادی

معاون وزیر و مدیرعامل محترم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

پس از مشاهده‌ مجاهدت‌های صورت‌گرفته و بازدید از دستاوردهای سترگ صنعت پالایشی کشور در استان هرمزگان، بر خود واجب می‌دانیم تا به سبب جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد رونق در صادرات فرآورده‌های نفتی، ارتقای کیفیت بنزین و نفت‌گاز مطابق استانداردهای روز جهانی، گشایش بازارهای جدید، ارزآوری کم‌سابقه، نهادینه شدن نهضت پالایشگاه‌سازی داخلی و برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی در محضر جهانیان به شما و همکارانتان خداقوت عرض کنیم.

بی‌تردید دستیابی به چنین دستاوردهای ارزشمندی در شرایط تحریم‌های ظالمانه کار ساده‌ای نبوده است و نباید به‌سادگی از کنار نقش صنعت پالایش کشور در گذر از دشواری‌های سال‌های اخیر گذشت. بی‌شک تحمل مرارت‌های تولید و تأمین پایدار بنزین، کشور را به نقطه قوت رساند و این دستاورد مرهون تلاش پیوسته و پیگیر صنعتگران نفت و سایر نیروهای داخلی است که در سخت‌ترین شرایط عملیاتی و به شوق رهایی و خوداتکایی، آستین همت برای رشد و بالندگی سرزمین خویش بالا زدند و ایران را نه‌تنها به خودکفایی رساندند که به یکی از صادرکنندگان بنزین جهان بدل کردند.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، بار دیگر خدمات ارزشمند و جان‌فشانی شما و سایر خدمتگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاس می‌داریم و سلامتی و بهروزی را برای شما و خانواده محترمتان از درگاه حضرت حق خواستاریم.

پیروز و سربلند باشید».

کد خبر 316792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =