شرایط کنونی بازار نفت نتیجه اقدام اوپک پلاس است

معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: ما معتقدیم مبنای پیشرفت‌هایی که در بازار مشاهده می‌کنیم به‌خاطر توافق همکاری میان اعضای اوپک پلاس بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا، الکساندر نواک در هفدهمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) به همکاری اعضای اوپک پلاس و تلاش مشترک آنها که سبب شد با دیدگاه‌های سازنده خود به نتایج خوبی دست یابند اشاره و اظهار کرد: این مسئله سبب شد تا بتوانیم عملکرد بسیار خوبی از خودمان در بازار نشان دهیم و بتوانیم چالش‌های پیش روی بازار را پشت سر بگذاریم، درواقع توانستیم در زمانی که مهم بود تصمیم‌ها را بگیریم.

وی با بیان اینکه همچنان در حال رصد بازار هستیم، ادامه داد: با توجه افزایش واکسیناسیون جهانی و جلوگیری از بروز موج‌های جدید کرونا و نشانه‌های بهبود اقتصاد کشورهای بزرگ مصرف‌کننده مانند چین، هند و آمریکا شاهد این هستیم که اقتصاد جهانی به سمت بهبود حرکت می‌کند.

معاون نخست‌وزیر روسیه اظهار کرد: در واقع همکاری میان اعضا نتایج مثبتی در بازار داشته و سبب اتفاق‌های مهم در بازار شده است، به‌نحوی که پروژه‌های مهمی در زمینه سرمایه‌گذاری نفت و انرژی در جغرافیای نفت و جهان تعریف شود.

کد خبر 316953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =