مدیریت یکپارچه طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در نفت‌خیز جنوب

طرح‌های توسعه میدان‌های نفت و گاز با تشکیل ساختار مدیریت طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، برای نخستین بار به‌صورت نظام‌مند، هماهنگ و یکپارچه اجرا می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت گفت: با تشکیل این ساختار جدید، مدیریت هماهنگ و یکپارچه توسعه میدان‌ها در حوزه زیرسطحی و روسطحی با همکاری مدیریت‌ها/ شرکت‌ها و اداره‌های مرتبط دنبال می‌شود.

وی گفت:‌ این ساختار جدید با کسب تجربه از طرح‌های EPC/EPD موسوم به طرح نگهداشت و افزایش تولید و با دریافت مجوز از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تشکیل شده و دارای پنج معاونت است که هریک، مسئولیت مدیریت توسعه میدان‌های نفت و گاز در یکی از نواحی پنج‌گانه کارون، ‌مارون، آغاجاری، ‌گچساران و مسجدسلیمان را عهده‌دار خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه پس از انقلاب حدود ۳۵ مخزن را در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب توسعه داده‌ایم، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تنها یک شرکت تولیدی نیست و با توجه به داشتن دانش، تجربه و ساختارهای تخصصی به‌عنوان یک شرکت اکتشاف و تولید (E&P) دولتی می‌تواند همانند شرکت‌های برتر بین‌المللی، زنجیره کامل توسعه و تولید میدان‌های نفت و گاز را سامان دهد.

براساس این گزارش، محمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های صادق فتح‌الهی که از ابتدای سال ۹۷ مجری طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب بوده است، منصور نصاری‌پور را به‌عنوان قائم مقام مدیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید معرفی کرده است.

کد خبر 317194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =