پیام مدیران ارشد نفتی برای درگذشت پیشکسوت صنعت حفاری

مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروایران طی پیام‌هایی جداگانه، درگذشت مسعود حیدری، از همکاران صنعت حفاری ایران را تسلیت گفتند.

 به گزارش شانا، متن پیام احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به شرح زیر است:

«بازگشت همه به سوی اوست

شنیدن خبر از دست دادن مرد متخصص و فداکار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و صنعت حفاری ایران، شادروان مهندس مسعود حیدری، برای اینجانب و همه‌ دوستداران سرافرازی این صنعت، مایه اندوه بسیار گشت.

ایشان در بیش از سه دهه خدمت در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منشأ خدمات بسیاری بودند، به‌ویژه در سال آخر خدمت ایشان و در حادثه فوران چاه رگ سفید ۱۴۷ به‌عنوان فرمانده میدان کنترل فوران و مهار چاه، توانمندی و جدیت بسیاری از خود نشان داد و برگ زرینی در کارنامه‌ خود و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر جای گذاشت که از هر جهت مایه تحسین است.

فقدان این مرد زحمتکش، بسیار مایه تأسف و تأثر است.

بدین‌وسیله درگذشت مهندس مسعود حیدری را به همه تلاشگران صنعت نفت ایران، همکارانم در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و به‌خصوص خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز از دست‌رفته غفران و رحمت واسعه‌ الهی مسئلت می‌نمایم.»

در پیام سپهر سپهری، مدیرعامل پتروایران هم آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

این تقدیر الهی را چاره‌ای جز صبر و بردباری نیست. فقدان دوست و همکار ارجمندم «مرحوم مهندس مسعود حیدری» مدیر عملیات شرکت DCI یکی از ارزشمندترین افراد در صنعت حفاری کشور را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.

اینک در نهایت ناباوری باورمان شد که او دیگر در جمع ما نیست، ولی خدمات آن مرحوم در صنعت حفاری کشور و حضور به‌موقع‌اش در عرصه میدان و به‌خصوص رهبری، رشادت، خستگی‌ناپذیری و مجاهدت‌های وی در مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید در خاطر اینجانب و همکاران صنعت نفت ماندنی است.

نازنین رفیقی بود؛ مهربان، بی‌آلایش، صبور، فروتن و بسیار دوست‌داشتنی.

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد. تنها می‌توانیم از خداوند متعال برای ایشان مغفرت و برای خانواده و همکاران ایشان در صنعت بزرگ نفت صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند مسئلت نماییم.»

کد خبر 317265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =