۳ جایگاه عرضه سوخت در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از گشایش سه باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی در این باره گفت: در طول دو ماهه گذشته سه جایگاه عرضه سوخت مایع در شهرهای خمین، دلیجان و ساوه توسط بخش خصوصی و با نظارت و کنترل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در شرایط سخت کرونایی، یک جایگاه عرضه سوخت به نام «فیروزآباد» در شهرستان خمین، یک جایگاه دیگر به نام «مهستان شماره ۱» در شهر دلیجان و جایگاه عرضه سوخت «مهستان شماره ۲» در شهرستان ساوه ساخته شد و در مدار سوخت‌رسانی به هم‌استانی‌ها و هموطنان عزیز قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: این سه جایگاه روی‌ هم دارای ۴۰ نازل (۲۰ نازل عرضه بنزین و ۲۰ نازل عرضه نفت‌گاز) است که در توزیع و ارائه سوخت به ناوگان حمل‌ونقل و رانندگان خودروها می‌تواند مؤثر باشد.

جمشیدی به اشتغال‌زایی در این جایگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این سه جایگاه، زمینه اشتغال مستقیم برای حداقل ۲۰ نفر فراهم شده است.

وی به حجم سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی برای این جایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: از آغاز کلنگ‌زنی تا پایان و بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، ۱۶میلیارد تومان برای ساخت و نصب تجهیزات هزینه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی به مساحت اختصاص‌یافته برای ساخت این جایگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: این سه پروژه روی‌ هم ۱۵ هزار مترمربع مساحت دارند که بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین آنها جایگاه «مهستان شماره ۲ ساوه» با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و کوچک‌ترین آن جایگاه «فیروزآباد» با وسعت هزار و ۲۰۰ مترمربع است که در مجموع می‌توانند در راه صیانت از حقوق شهروندان و سوخت‌رسانی به مردم مؤثر باشند.

به گفته جمشیدی، با بهره‌برداری از این سه جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی به ۹۳ باب افزایش یافت.

کد خبر 317422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =