صدمین جایگاه عرضه سوخت استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از راه‌اندازی صدمین جایگاه عرضه سوخت استان مرکزی در رازقان زرندیه ساوه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی در آیین گشایش این جایگاه گفت: جایگاه یادشده در مساحت حدود ۴ هزار مترمربع و ۴ میلیارد تومان اعتبار با سرمایه‌گذاری شهرداری ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این جایگاه، زمینه اشتغال‌زایی برای سه نفر فراهم شده است، افزود: جایگاه دارای یک تلمبه ۲ نازله بنزین و یک تلمبه ۲ نازله نفت‌گاز برای رفاه همشهریان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی از تلاش استاندار استان مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، مالک و بهره‌بردار جایگاه و مسئولان و کارکنان ناحیه ساوه و واحدهای مسئول در منطقه به خاطر تلاش برای ساخت و بهره‌برداری از این واحد خدماتی تشکر کرد.

جایگاه «رازقان» همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان با حضور سعید جمشیدی، مدیر منطقه استان مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه و جمعی از مسئولان و اهالی منطقه افتتاح شد.

کد خبر 470279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =