دوره‌های آموزشی بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی مقدماتی روش‌های صرفه‌جویی انرژی در ساختمان با همکاری شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی به‌عنوان مجری از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، این دوره‌های آموزشی همسو با اجرای تفاهم‌نامه میان وزارت نفت و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری که با هدف استفاده از ظرفیت زنان در بهینه‌سازی مصرف انرژی در تاریخ ۱۵ آذرماه پارسال امضا شد، برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی روش‌های صرفه‌جویی انرژی با تدریس احمد فضلی، محمد معماری‌فر و افسانه مهری از کارشناسان اندازه‌گیری و صحه‌گذاری شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به‌صورت مجازی برای سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها)، فعالان محیط زیست، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به موضوع انرژی در حال برگزاری است.

دوره‌های پیشرفته روش‌های پیشرفته صرفه‌جویی انرژی در ساختمان و مدیریت انرژی و معاینه فنی موتورخانه با تدریس ایمان طباطبایی و محمد میرزایی از کارشناسان بهینه‌سازی انرژی در بخش ساختمان شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.

سمن‌های فعال در حوزه زنان، محیط زیست و دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://qurani.jdereg.ir در این دوره آموزشی ثبت‌نام و شرکت کنند.

 ثبت‌نام‌کنندگان قادر خواهند بود در سه بازه زمانی ساعت ۹، ۱۶ و ۲۱ در این کلاس‌ها به نشانی http://lms.jde.ir شرکت کنند.

از جمله مزیت‌های این دوره آموزشی، می‌توان به برخورداری از تخفیف شرکت ملی گاز برای شرکت‌کنندگانی که موفق به کاهش مصرف شوند، استفاده از ظرفیت مرکز رشد وزارت نفت برای علاقه‌مندان و ارائه مدرک معتبر آموزشی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

کد خبر 317609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =