قدردانی رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه از گاز تهران

رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور پس از بازدید از بخش‌های مختلف پروژه مقاوم‌سازی شرکت گاز استان تهران، از عملکرد این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی در این باره گفت: این قدردانی به‌دلیل عملکرد شرکت گاز استان تهران در پیشبرد بخش‌های مختلف این طرح مهم، برای کاهش خطرپذیری در حوزه شریان‌های حیاتی شهر تهران بوده است.

وی ادامه داد: این بازدید از بخش‌های مختلف مانند ایستگاه ۹۱ و آزمون تجهیزات سیستم شتاب‌نگاری و سیستم قطع پنوماتیک، ساختمان مرکزی بحران و CCB، انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره روند پیشرفت پروژه‌های مقاوم‌سازی اظهار کرد: بلوک‌بندی شهر تهران به دو سوپر بلوک شمالی و جنوبی و میان بلوک‌ها و تجهیز آنها به شیرهای قطع گاز، جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو و ایجاد شبکه شتاب‌نگاری به‌طور کامل انجام شده است.

توکلی تصریح کرد: بیش از ۷۶ درصد از ساخت ساختمان پشتیبانی و مرکز مدیریت بحران و ایجاد سیستم قطع اضطراری، مراحل کار انجام شده و پروژه مقاوم‌سازی ایستگاه‌های TBS، مرکز کنترل اسکادا و مخابرات نیز حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرا در حوزه مقاوم‌سازی اشاره کرد و افزود: ساخت ساختمان کنترل مرکزی CCB، برج‌های تخلیه گاز اضطراری و مقاوم‌سازی علمک‌ها در دستور کار واحد مقاوم‌سازی قرار دارد و در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران یادآور شد: پروژه‌های مقاوم‌سازی برای تأمین امنیت و ایمنی سازه‌ها و سیستم گازرسانی در مواقع وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند زلزله است تا سیستم توزیع گاز در مواقع بحران دچار خلل نشود.

کد خبر 318040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =