مطالبات کارکنان صنعت نفت در حال بررسی است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات کارکنان صنعت نفت در کمیسیون انرژی و همچنین کمیسیون‌های تخصصی و مرتبط مجلس در دست بررسی است و در چند روز آینده نتیجه اقدام‌ها دیده خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، فریدون حسنوند ضمن بازدید از منطقه عملیاتی خارک در نشستی که با حضور کارکنان عملیاتی این منطقه برگزار شد، گفت: نوسازی، بهسازی، ایمن‌سازی تجهیزات حیاتی کشور در پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان داخلی کشور در حال انجام است و خوشبختانه شاهد هستیم تلاش برای بومی‌سازی تجهیزات در این شرکت به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: نارضایتی‌های بحقی در باب حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری وجود دارد که الحمدالله بین مجلس و دولت در زمینه بهبود حقوق و مزایا اتفاق‌نظر است و به‌زودی اقدام‌های لازم در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مطالبات و مشکلات کارکنان صنعت نفت در کمیسیون انرژی و با همکاری، همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها اعم از وزارت نفت، کمیسیون‌های تخصصی و مرتبط مجلس و دستگاه‌های نظارتی اعم از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، مرکز پژوهش‌های مجلس و دستگاه‌ها امنیتی بررسی و تصمیم‌های خوبی گرفته شده است و در چند روز آینده نتیجه اقدام‌ها دیده خواهد شد.

حسنوند عنوان کرد: برای مردم شریف ایران اسلامی این پیام را دارم، در گرمای بالای ۵۰ درجه و رطوبت بالای ۹۰ درصد فرزندان ایثارگر شما ایستاده‌اند تا دنیا بداند پرچم ایران همیشه در اهتزاز است.

کد خبر 318107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =