صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیون تومانی با تکیه بر توان داخل

کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز موفق به ساخت رابط عیب‌یابی سیستم وایبریشن شدند که با این اقدام ۱۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی اقتصادی رقم خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز واحد CM به رابط Diagnostic (عیب‌یابی) برای مانیتورینگ سیگنال‌های ارتعاشی از سیستم وایبریشن، کارکنان ابزار دقیق این منطقه برای صرفه‌جویی، استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت زمان، رابط عیب‌یابی سیستم وایبریشن B&K تأسیسات تقویت فشار گاز تبریز را در کمترین زمان ممکن ساختند و پس از آزمون‌های لازم آماده بهره‌برداری کردند.

وی افزود: کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با ساخت این تجهیز، گام دیگری همسو با خودکفایی و خوداتکایی برداشتند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با اشاره به صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیون تومانی برای ساخت این رابط، اظهار کرد: مبلغ ناچیزی برای ساخت این رابط هزینه شده، در صورتی که خرید این اقلام از شرکت سازنده افزون بر زمان‌بر بودن، مستلزم صرف هزینه هنگفتی نیز هست.

خدایی در پایان تصریح کرد: به‌منظور حمایت از کالای داخلی و تداوم خوداتکایی و خودکفایی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، ساخت داخل اقلام و فعالیت‌های تعمیراتی تأسیسات و مراکز بهره‌برداری در برنامه کاری منطقه ۸ عملیات انتقال گاز قرار دارد.

کد خبر 318226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =