۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر: 318291
تأمین تجهیزات درمانگاهی در فاز ۱۳ پارس جنوبی

رئیس اچ‌اس‌ئی طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی از تأمین تجهیزات درمانگاهی و دو دستگاه آمبولانس برای استقرار در موقعیت این فاز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، کوروش عمادی  اظهار کرد: ساختمان کلینیک و تجهیزات پزشکی موردنیاز طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی به همراه دو دستگاه آمبولانس دیزلی تیپ B متناسب با الزام‌های ایمنی پالایشگاه این فاز، مطابق با نظر فنی نماینده بهداشت و درمان صنعت نفت به‌عنوان بهره‌بردار نهایی تجهیزات مذکور، تأمین و تحویل شد.

وی ارزش تجهیزات درمانگاهی و دو دستگاه آمبولانس را ۳۳۳ هزار یورو اعلام کرد و گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، پیمانکار مکلف شد با اولویت خرید محصولات باکیفیت پزشکی تولید داخل، نسبت به تأمین اقلام مذکور اقدام کند.

به گفته رئیس اچ‌اس‌ئی طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی، برای تجهیز درمانگاه و آمبولانس‌های طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی بیش از ۱۵۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه و پس از دریافت تأییدیه سازمان اورژانس استان بوشهر و طی مراحل شماره‌گذاری آمبولانس‌ها، این تجهیزات به سایت منتقل و به بهره‌بردار تحویل شد.

عمادی تصریح کرد: همه اقلام مورد نیاز درمانگاهی و یک دستگاه آمبولانس برای استقرار در بندر سیراف پارس نیز به ارزش ۱۸۷ هزار یورو تأمین شد که پس از تکمیل ساختمان درمانگاه بندر، این تجهیزات به محل منتقل و تحویل بهره‌بردار نهایی می‌شود.

کد خبر 318291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =