ابلاغ پیام تسلیت وزیر نفت به داغدیدگان حادثه چشمه‌خوش

مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و ملی حفاری ایران پیام تسلیت وزیر نفت و جامعه صنعت نفت را به خانواده داغدیده جان‌باختگان حادثه چشمه‌خوش ابلاغ و با ایشان ابراز همدردی کردند.

به گزارش شانا، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در دیدار با خانواده زنده‌یاد محمد رشیدی از کارکنان مدیریت خدمات فنی این شرکت که در حادثه چشمه‌خوش درگذشت، ضمن ابلاغ پیام تسلیت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گفت: محمد بزرگوار انسانی شریف، سختکوش، تلاشگر و متخصص در بخش خدمات فنی تخصصی بود که در همه سال‌های عمر با برکت خود از هیچ تلاش و کوششی در عرصه خدمت به کشور دریغ نکرد و کارکنان  شرکت همیشه از او به نیکی در صنعت حفاری یاد خواهند کرد و خاطره‌اش جاودان خواهد ماند.

اعضای خانواده زنده‌یاد رشیدی نیز درباره روحیات، عشق و علاقه وافر به کار و حمیت سازمانی مرحوم توضیح دادند و از حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت که در این چند روز برای تسلی و تسلیت به دیدار آنان آمدند، قدردانی کردند.

پیکر زنده‌یاد محمد رشیدی در مراسمی که امروز (یکشنبه، ۲۰ تیرماه) با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، تعدادی از مدیران و روسای عملیاتی و ستادی و جمعی از همکاران مرحوم برگزار شد، به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شریف مهران تنگستانی یکی از جان‌باختگان حادثه انفجار خط لوله چشمه‌خوش - اهواز نیز با حضور معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان این شرکت و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در «بهشت فاطمیه» تهران برگزار شد. در این مراسم، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از نزدیک ضمن ابلاغ پیام تسلیت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به خانواده داغدیده و ابراز همدردی، از ایشان دلجویی کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شریف بهمن ایوبی از دیگر جان‌باختگان حادثه انفجار خط لوله چشمه‌خوش - اهواز نیز با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در «بهشت معصومه» شاهین‌شهر اصفهان برگزار شد. در این مراسم رضا احمدزاده، رئیس روابط عمومی و ناصر شریفات، رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نمایندگی از سوی مدیرعامل، هیئت‌مدیره و کارکنان این شرکت و نمایندگانی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت به خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت گفتند و با ایشان ابراز همدردی کردند.

محمد رشیدی، بهمن ایوبی و مهران تنگستانی روز سه‌شنبه (۱۵ تیرماه) به علت بروز حادثه در خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش – اهواز جان باختند.

یادشان گرامی

کد خبر 318415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =