گسترش همکاری‌های نفت و گاز شرق و نیروی انتظامی سرخس

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در نشست هم‌اندیشی مشترک، درباره گسترش همکاری‌های دو مجموعه بحث و تبادل‌ نظر کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرشید خیبری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق ضمن تشریح فرآیند تولید گاز از محل چاه تا تحویل به پالایشگاه گاز، تولید صیانتی از مخازن و حفظ و نگهداری از تجهیزات و نیروی انسانی را مهم‌ترین وظیفه این شرکت برشمرد و گفت: وسعت منطقه عملیاتی خانگیران، پراکندگی چاه‌ها، وجود خطوط لوله پرفشار زیرزمینی گاز، مرزی بودن و همجواری با کشور همسایه ترکمنستان و نقش منطقه به لحاظ تولید گاز در ناحیه شمال شرق کشور، اهمیت حراست و حفاظت از منطقه را دوچندان کرده است.

وی با تجلیل از تعاملات و مراودات خوب نیروی انتظامی به‌ویژه پاسگاه‌های انتظامی همجوار با مناطق عملیاتی نفت و گاز شرق، وجود نیروهای انتظامی را در منطقه سبب دلگرمی و قوت قلب شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق دانست.

سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس نیز در این دیدار بر تقویت همکاری‌های و تحولات موجود در کشورهای همسایه به‌ویژه افغانستان تأکید کرد و با بیان اینکه صیانت از تأسیسات و مراکز گازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به‌منظور استمرار و تولید پایدار گاز با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بالای نیروی انتظامی موضوعی مهم است، گفت: نیروی انتظامی همچون گذشته در کنار جهادگران عرصه تولید گاز قرار دارد.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی سرخس و همراهان از مراکز و تأسیسات گازی در منطقه عملیاتی خانگیران و دکل ۱۱۳ حفاری بازدید کردند.

کد خبر 318743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =