مصدومان حادثه چشمه‌خوش به‌زودی به کار باز می‌گردند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران پس از عیادت از مصدومان حادثه چشمه‌خوش گفت: به لطف خداوند و مداوای کامل همکاران آبتین و صیفی، به‌زودی شاهد حضور آنان در محل کار خواهیم بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی هم‌زمان با شب عید قربان از دو نفر از کارکنان مدیریت خدمات فنی شرکت به نام‌های امید آبتین و محمد صیفی که در حادثه انفجار خط لوله چشمه‌خوش به اهواز هنگام تعمیر خط دچار حادثه و مصدوم شدند عیادت و برای آنان آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد و یاد و خاطره زنده‌یاد محمد رشیدی و دو نفر دیگر از جان‌باختگان این حادثه را گرامی داشت.  

وی با اظهار تأثر و تأسف از جان باختن شادروان محمد رشیدی و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب زنده‌یاد بهمن ایوبی و مهران تنگستانی و ابراز همدردی با خانواده‌های درگذشتگان، اظهار کرد: به لطف خداوند و مداوای کامل همکاران عزیز آبتین و صیفی، به‌زودی شاهد حضور آنان در محل کار خواهیم بود.  

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در این دیدارها که مشاور مدیرعامل در مدیریت‌های منابع انسانی و خدمات، رئیس اداره حفاری، مدیریت خدمات فنی، مسئول هماهنگی دفتر مدیرعامل و رؤسای حراست و روابط عمومی حضور داشتند، بار دیگر به مجموعه کارکنان شرکت تأکید کرد که ایمنی در کار را سرلوحه همه برنامه‌ها و نصب‌العین قرار دهند تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار در صنعت نفت نباشیم.

گلپایگانی تصریح کرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایمنی بیش از پیش جدیت داشت و نسبت به برگزاری دوره‌های لازم و روزآمد در این زمینه با استفاده از بستر فضای مجازی برای کارکنان در سطوح مختلف به‌ویژه در دستگاه‌های حفاری و بخش‌های عملیاتی اقدام شود.  

در این دیدار، مصدومان درباره بروز حادثه پیش‌آمده در چشمه‌خوش توضیح دادند و یاد محمد رشیدی و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب را گرامی داشتند.

شرکت ملی حفاری ایران نیز اعلام کرد به شکرانه سلامت همکاران مصطفی جمالی‌نژاد از کارکنان دکل ۶۴ فتح، امید آبتین و محمد صیفی در روز عید قربان سه رأس گوسفند قربانی می‌کند.

کد خبر 318834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =