توسعه همکاری پالایشگاه ایلام با منطقه ۷ عملیات انتقال گاز

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در زمینه‌های مختلف افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان در دیدار با مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتفال گاز که در محل پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، اظهار کرد: به‌روزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ در نقطه تحویل، سامانه ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه ۷ و پایش خط خروجی در این پالایشگاه از جمله موضوعات همکاری فی‌مابین است.

وی به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌شود با توجه به شعار امسال، موانع تولید برطرف شود و این مجموعه گام‌های مثبتی در این راستا برداشته است.

مهدی زارع نیز از همکاری‌های انجام‌شده میان شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه ۷ عملیات انتقال گاز کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد در سایه تداوم این همکاری‌ها زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در بازدید از شرکت پالایش گاز ایلام تداوم و تقویت همکاری‌های دوجانبه همسو با تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه را خواستار شد.

کد خبر 318839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =