تکلیف وزارت نفت برای هزینه حداقل ۱۰۰۰ میلیارد تومان در خوزستان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از سال ۹۹ به موضوع خوزستان پرداخته است، گفت: وزارت نفت مکلف شد حداقل هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات این استان هزینه کند.

به گزارش خبرنگار شانا، علی نیکزاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ششم مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: مجلس از پارسال و پیش از اینکه مشکلات آب در خوزستان بحرانی شود به موضوع پرداخت و در نخستین روزهای فعالیت مجلس برخی نمایندگان به غیزانیه سفر کردند و در نشست‌های مجلس تذکرهای لازم به مسئولان مربوطه داده شد.

وی افزود: طی قوانین مصوب در مجلس و اصلاحات بودجه، اعتبارات خوزستان از ۲ هزار میلیارد تومان به ۵ هزار میلیارد تومان رسید، هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان به فاضلاب اهواز اختصاص یافت، همچنین وزارت نفت مکلف شد حداقل هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات خوزستان هزینه کند، هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان برای راه روستایی، آب و فاضلاب و احداث شبکه آبی و تنش آبی اختصاص داده شد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: خوزستان همان خوزستان هشت سال دفاع مقدس است که حماسه آفریدند و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیفتد. همان خوزستانی است که همیشه پای کار انقلاب بوده، اکنون نوبت مسئولان است که کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنند.

کد خبر 319082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =