تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی نفت‌شهر آغاز شد

تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی منطقه عملیاتی نفت‌شهر با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و کارکنان این منطقه آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علی رضایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی همانند سال‌های گذشته در پنج گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزار دقیق و کارگاه مرکزی و پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی بین واحدها انجام می‌شود و دیگر واحدهای بهره‌برداری، بازرسی فنی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی،) خدمات فنی و ترابری نیز مشارکت و پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به زمان اجرا و صرفه‌جویی مالی انجام این پروژه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این تعمیرات در کمتر از یک ماه و با استفاده از توان فنی و تخصصی همکاران این شرکت و صرفه‌جویی حدود ۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به محدودیت‌ها و موانع انجام این پروژه در این منطقه اشاره و اظهار کرد: وجود شرایط سخت اقلیمی، دمای بالای هوای منطقه به‌ویژه امسال، گردوغبار شدید، سخت‌گذر بودن برخی از جاده‌های دسترسی و به‌تبع آن مشکل در انتقال تجهیزات، ماشین‌آلات و مصالح موردنیاز از جمله چالش‌های پیش روی اجرای عملیات تعمیرات خواهد بود که به امید خدا با تلاش و همت کارکنان در واحدهای ستادی و مناطق عملیاتی، بدون حادثه و در زمان مقرر، این مهم انجام شود.

بر اساس این گزارش، برنامه‌ریزی موارد مرتبط دیگر نظیر شست‌وشو و رنگ‌آمیزی، تعمیر اساسی مخازن، تعمیر اساسی همه تفکیک‌گرها، تعمیر اساسی تأسیسات واحد، تعمیر و سرویس همه ادوات ابزار دقیق و همه تجهیزات برقی، گریس‌کاری و روان‌کاری همه شیرهای ایمنی موجود در واحد، تعمیر مبدل‌های حرارتی و شیرآلات و سرانجام تعمیر خطوط لوله داخلی واحد انجام می‌شود.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حوزه فعالیت در سه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان است.

کد خبر 319091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =