گاز خراسان رضوی از پایان‌نامه‌های مرتبط با صنعت گاز حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از حمایت مالی و علمی این شرکت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با حوزه‌های صنعت گاز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد.

به گزارش شانا، حسن افتخاری گفت: شرکت گاز خراسان رضوی همسو با گسترش پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ اثربخش فعالیت‌های سازمانی، بستری مناسب برای همکاری علمی و فناورانه صنعت و دانشگاه‌ها را از طریق حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ پایان‌نامه فنی و غیرفنی در مقاطع ارشد و دکترا توسط شرکت گاز خراسان رضوی حمایت شده است، افزود: دانشجویانی که خواستار حمایت شرکت گاز از پایان‌نامه‌هایشان هستند می‌توانند پس از تأیید پروپزال در کمیته ارزیابی و آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مراجعه به شرکت گاز استان خراسان رضوی برای تکمیل فرم مربوطه، در فرآیند ارزیابی و حمایت شرکت گاز شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: ملاک شرکت گاز برای حمایت از پایان‌نامه‌ها، ارتباط آن با حوزه صنعت گاز است و اگر خروجی پایان‌نامه‌ای قابلیت اجرا در پروژه‌های عملیاتی و فنی شرکت گاز را داشته باشد، مورد حمایت تجاری‌سازی و اجرا نیز قرار می‌گیرد.

افتخاری ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه در بحث حمایت از پایان‌نامه‌ها، همکاری دانشجو با یکی از متخصصان صنعت گاز به عنوان مشاور صنعتی پروژه است که این موضوع سبب تلفیق علم و تجربه می‌شود. 

وی با بیان اینکه حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی از دانشجویان سبب نزدیکی دانشگاه و صنعت می‌شود، گفت: استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۶۲۵-۰۵۱ تماس بگیرند.

کد خبر 319098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =