تلاش واحد «حراست» برای صیانت از تاسیسات گازی ایران

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر نقش این مجموعه در صیانت از تاسیسات گازی کشور، گفت: نگهداری از این تاسیسات وظیفه خطیری است که کارکنان حراست آن را به‌نحو احسن انجام می‌دهند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین علیزاده در بازدید سه روزه از استان آذربایجان شرقی، اداره‌ها و نواحی شرکت گاز این استان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: انجام کار در مناطق عملیاتی حوزه‌های گازی کشور، آن هم در جاده‌های سخت‌گذر و در شرایط سخت آب و هوایی، حرکتی جهادی برای اعتلای عزت ایران اسلامی است که خوشبختانه تا امروز کارکنان صنعت گاز در همه این زمینه‌ها، موفق عمل کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان حراست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ادامه داد: در شرایط حساس کنونی، کارکنان حراست چشم بیدار و ذهن آگاه صنعت نفت و گاز هستند و باید بیش از پیش برای اعتلای مجموعه تلاش کنند.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: حراست در هر سازمان، بخشی جدا از مجموعه نیست و برای رسیدن به تولید پایدار، همگام با دیگر دست‌اندرکاران، محیط امنی را برای کارکنان ایجاد می‌کند.

علیزاده در پایان، با بیان اینکه رضایتمندی ارباب رجوع در سازمان همیشه باید در اولویت باشد، گفت: از این‌رو حراست سازمان به‌منظور سالم‌سازی محیط، ایجاد آرامش و زمینه مساعد برای فعالیت‌های کارکنان، همه تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت.

کد خبر 319102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =